4 עובדות שלא ידעתם על קריאייטיב נכון וטוב

אם עד לפני מספר שנים עולם הקרייאטיב היה עולם סגור למדי, כיום ניתן  להבחין בשינוי מגמה שמגיע לידי ביטוי בשינויים שיותר ויותר חברות ובעלי עסקים מבצעים, מתוך מטרה להתכתב עם המסרים השיווקים ובהתאם לכך גם להניע את הצרכן לביצוע של פעולה, בין אם מדובר בפנייה ראשונית או רכישה של מוצר. מאחר ובעידן הדיגיטלי התודעה מוסחת בקלות, צריך לדעת כי קריירטיב נכון הוא עולם ומלואו הדורש התעמקות, מיומנות אבל גם פשטות שהיא מנצחת. בשביל לסייע לכם לפצח את הנוסחה, בחרנו להציג את ארבע עובדות שלא ידעתם על העולם הזה – וכיצד תוכלו ליישם אותו באסטרטגיה שלכם.

תזמון הוא הכול

המשפט "תזמון הוא הכול בחיים" רלוונטי מאוד גם לתחום של קרייאטיב נכון לבעלי עסקים. למעשה, תזמון הוא זה שיאפשר לכם להוביל את מערך השיווק והפרסום תוך שימת דגש על תזמון מדויק שנועד להוביל לחשיפה גבוהה לקרייאטיב החדש שלכם. קריאטייב לשיווק עסקים מהווה חלק משמעותי מאוד מהיכולת שלכם להוביל מהלכים ואף להגדיל את קהל הלקוחות, ועל כן בחירה לא נכונה בתזמון כמו למשל בזמן אירוע גדול עשוי להסיט את דעתם של הלקוחות אבל גם המתחרים אשר הם חלק בלתי נפרד מרענון המסרים השיווקים, מתוך מטרה ליצור בולטות ובידול.

פשטות מנצחת

מאחר והמטרה של הקרייאטיב הוא להעביר מסר שיווקי בצורה היצירתית ביותר, צריך לדעת כי דווקא הפשטות היא מנצחת, וזאת בשל היכולת להעביר את המסר באופן קוהרנטי כמו גם כזה שנחרט היטב בתודעה. כמי שמחזיקים בעסק ישראלי הפועל בשוק תחרותי, חשוב בתוך התהליך לחקור את המתחרים ואת המסרים שלהם ובמקביל את הצרכים של הלקוחות שלכם, ובהתאם לכך לזקק את המסר בצורה הטובה ביותר, הן באמצעות אמצעים ויזואליים והן באמצעות מילים וביטויים שיצליחו להיחרט היטב בזיכרונם של הלקוחות הקיימים כמו גם הפוטנציאליים.

 

 

חדשנות היא שם המשחק

בעולם שמתפתח כל הזמן, היכולת שלכם להישאר עם אצבע על הדופק מבחינת הקרייאטיב היא בעלת חשיבות עצומה. כבעלי עסקים או חברות, דגל החדשנות הוא מהותי לטובת יצירה של קרייאטיב מדויק ונכון המכתב עם השירות שלכם, ועל כן ליווי מטעם חברה מקצועית הוא בעל חשיבות עצומה מבחינת היכולת ליצור בידול ,כמו גם זיהוי שיאפשר להוביל לקרייאטיב שהוא גם נכון מבחינת המסר אבל גם עובד בצורה טובה, ולאורך זמן, כחלק מחדשנות שמגיעה לידי ביטוי בחידוד וריענון המסרים.

חשיבה מחוץ לקופסה

שמרנות בעולם הפרסום כבר איננה תופסת, ועדות לכך ניתן לראות במהלכי פרסום ושיווק של חברות וארגונים אשר החליטו לצאת מחוץ לקופסה ולשלב אלמנטים שתופסים את העין ואף מצליחים לייצר שייח. למרות שחלק מהמצעים הללו עשויים להיראות כסוג של קוריוז, אין ספק כי היכולת שלכם לבדל את עצמכם באמצעות קרייטיב צריך להתבצע באמצעות חשיבה מקורית ויצירתית, תוך שימת דגש על סיעור מוחות וכן על הבנה של הצרכים של קהל היעד, מתוך מטרה לקלוע ובהתאם לכך להשלים את המהלך.

לסיכום

באמצעות העובדות אותן הצגנו לכם בסקירה הזו, גם אתם תוכלו להוביל ליצירה של מערך אשר מאפשר לכם לנהל את תהליך השיווק והפרסום באמצעות קרייאטיב מקורי המזוהה עם המסרים שאותם אתם רוצים להעביר. בשביל לקלוע בול למטרה אתם צריכים לצידכם את מיטב אנשי המקצוע בתחום, ועל כן פנייה לחברה מקצועית המתמחה בתחום היא קריטית לטובת בנייה של תוכנית אסטרטגית הבוחנת את אבני היסוד של כל תהליך שיווק ופרסום – קהל יעד, מסר, אמצעים ויזואליים אשר ימשכו את העין ולאחר מכן קידום האסטרטגיה הזו, כחלק ממהלכים מבריקים שיובילו להצלחה.

גלילה לראש העמוד